biztositas ervenyesitese

Validarea asigurării: Calea pentru dumneavoastră pentru a protecție corectă

Dacă, după o pierdere, asigurătorul nu plătește despăgubirile sau le plătește doar parțial, clienții sunt adesea supărați. Cu toate acestea, nu ar trebui să înghițiți furia dvs. în grabă și vă recomandăm să depuneți un apel. Oricine suspectează că, i-a fost reținut din serviciile de asigurări poate solicita asistență la Centrul pentru Protecția Consumatorului, la Ombudsman sau la un avocat. Șansele de succes sunt bune. Patruzeci de procente din reclamațiile făcute la Ombudsman au fost rezolvate cu succes în beneficiul clienților. Finanztest explică asiguratului la ce trebuie să fie atent pentru a se apăra și care este cea mai bună strategie în fiecare caz. În același timp, există un exemplu de calcul care vă arată cât va costa litigiul și vă oferă sfaturi despre cum să găsiți avocatul potrivit în acest caz. Dacă aveți întrebări, specialist în asigurări de la Asigurarea ERGO, vă va ajuta cu sfaturi în limba română.

Contact:
Alfred Gräf
015171767010
Alfred-Florin.Graef@ergo.de
Web: asigurareingermania.ro